VeChain uzavrelo dohodu s kávovou značkou ťažkej váhovej kategórie.

Popredná značka butikovej kávy v Číne, YongPu, siahla po technológii VeChain. Prijatím technológie VeChain predstavila káva YongPu nové spôsoby riadenia tovaru a obchodných kanálov vrátane sledovania vstupných komodít, overenia kvality a pravosti pre celý rad svojich produktov. Podľa viacerých údajov má čínsky trh s kávou v súčasnosti hodnotu približne 100 miliárd juanov. Analytici predpokladajú, že trh s kávou v Číne bude mať v priebehu nasledujúcich troch rokov hodnotu viac ako 1 bilión juanov.

V správe YongPu, sa uvádza, že základom každej spotrebiteľskej značky je overený dodávateľský reťazec a dobré produkty. Preto sa YongPu priamo podieľa na všetkých aspektoch výroby, od zberu surovín, spracovaní surovín, balení a aj na distribúcii finálneho produktu. Spoločnosť YongPu tak bude pomocou blockchainovej technológie VeChain sledovať a evidovať dáta a informácie z rôznych fáz výroby až po samotnú distribúciu finálnych produktov do obchodných reťazcov.  

YongPu verí, že evidencia týchto údajov vrátane overenia pravosti pomocou blockchainovej technológie spoločnosti VeChain zabráni pašovaniu tovaru a zmätku v cenovom systéme.

VeChain sa momentálne obchoduje za 0,0233 USD a podľa trhovej kapitalizácie mu aktuálne patrí 34. miesto s hodnotou 1 682 968 400 USD.